Uno, dos, do it for us



Det är så jävla fruktansvärt tråkigt att blogga på sommaren. men hang in there liksom, det är mitt motto.
Idag har vi firat mamma hela dagen. imorse blev det champagnefrulle, och sen hade vi "överraskningsmiddag" på nått slott som jag inte minns vad det hette. sen drog vi hem till Säm och fortsatte där lite. efteråt åkte jag med mormor tillbaka hem till Fristad. så nu sitter jag här hemma.. och väntar på Malin.

Imorgon däremot blir det utgång för hela slanten. jävlar vad jag längtar. jag måste ut. jag gillar torsdagar. iallafall om det är som förra torsdagen. det var fina grajjer. bara det inte regnar så är det chilledill.

Nefan, det här gick inte alls. jag lägger ner för dagen. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback