To the end of the road



Euw, någon mer som har hört om den kolsyrade mjölken? det låter så jävla groteskt så det finns inte. kolsyrad mjölk.. med smak.. vilket stolpskott. men man ska inte säga någonting förrens man har smakat. det kanske är jättegott? happ, det var bara en tanke som slog mig såhär mitt från ingenstans.

Filmen slutade nyss. så jävla rolig. "yo, dont mess with the fro". jag går runt och upprepar det för mig själv. kakorna som jag bakade igår slängde jag. med ett leende på läpparna ska tilläggas. samtidigt som jag kollade på filmen gjorde jag 150 situps. nu känns det som jag har is i hela magen. det liksom krampar. bantningspiller kanske vore något? jag har bestämt mig för att bli smalare, inget mer om saken. frågan är bara hur, och hur lång tid det kommer ta. jag kan borde återuppta min rökning. då är jag åtminstonde inte lika sugen på godis hela jävla tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback