The night where young, so where we

Igår kan ha varit den mest komiska natten på länge. inne på Swing var det skitbra, som det brukar vara på torsdagar. knökat med folk, alla var på topp, och jag kom därifrån med mer pengar än vad jag kom dit med. det hände pinsamma saker, och det hände mindre pinsamma saker.

Efter krogen däremot var det nästan roligast. det var torrt som i en öken på efterfester, så jag gick runt för mig själv i stan ett par timmar. satte mig på 49an och tjatade med han som jobbade, sen köpte jag geisha som jag försökte få nya vänner med. jag skrev över hela torget "VILL NI HA CHOOOOKLAAAAAAD?!". det var uppskattat av alla.
Jag lyckades få tre nya vänner iallafall. Jason, mattias och perra. roligaste människorna jag har träffat i hela mitt liv. Jason tog en cykel och böjde den på mitten, sen hängde han upp den i en lyktstolpe utanför City. Per hade en vän som var indian som hade hål i sina moccasiner, så han gick runt och kollade i alla skyltfönster efter nya, bruna moccaisiner. Mattias och jag stod bara jämte och skrattade tills vi inte fick någon luft. det var synd att jag inte hade med min mobil så jag kunde filma. kodak-moment indeed.

Linda drog till Bosnien idag med Deniiiiiiiiiiis. jag kommer sakna dom, båda två. det kommer bli TOMT. en hel månad kvar tills dom kommer hem. buuuh. jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback