Summerfeelings, the best

Hahaha, måste bara lägga in EN sak till innan jag går och lägger mig. mitt tolfte inlägg idag! jag hittade en msn-konversation som jag och malin hade för två år sedan. min pappas kompis hade en kanin på våran baksida, då han byggde om sitt egna hus. det var i stort sett mitt uppdrag att mata den varje dag. hatar kaniner;

carroow! säger:

haha MALIN!! kaninen är DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!

carroow! säger:

jag vågar inte säga till pappa att den är död

carroow! säger:

han sa innan ba: carro, kan du gå ut och mata kaninen?

jag ba: aarå!

så tog jag med mig ficklampan ut & gick till baksidan med massa käk i handen, och så var den död!

carroow! säger:

HAHAHAHAHAHH

fattar du minen jag hade eller? en död kanin!

carroow! säger:

jag har aldrig sett ett dött djur typ

carroow! säger:

den åt nog upp möglet på sitt bajs och dog?

haha, den var ful ändå tack och lov.. och jag har aldrig gillat kaniner

carroow! säger:

HAHA fy fan vad kul! jag får ingen luft, jag skrattar så mycket!

carroow! säger:

det var nog så kaninen sa när den höll på att dö "help me, jag får ingen luft"

carroow! säger:

GUD vad hemsk jag är

förlåt  kaninen.. vad fan hette den nu igen?!?!?!!

carroow! säger:

MEN GUD!!! JAG KOMMER INTE ENS IHÅG NAMNET!

trots att den hade en asfet stor namnskylt på buren!!!

åååh, minnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback