So close, but so far away



Vet ni vad jag gjorde igår? sökte jobb som en jävla dåre! jag sökte 22 jobb för att vara exakt, och 17 av dom var i Göteborg. jag har redan en plan för hur jag ska göra om jag får jobb där. jag jobbar några månader, och åker tåg fram och tillbaka. sen när jag har tillräckligt med pengar så hyr jag en liten etta i Göteborg istället. sen kanske man kan flytta till något större senare. jag ser fan fram emot det här nu. dock får jag inte svar på de flesta jobben förrens i augusti. men hallå, jag har ju sökt iallafall. och i värsta fall om jag inte får NÅGOT så har jag ju mitt bidrag från arbetsförmedlingen, haha retard.

Ikväll blir det mys med film och godis.. och folk. det vore rätt fail annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback