Shake that ass, show me what you got



Gissa vad jag har gjort? som en konsekvens till min sluta-röka-period. BAKAT! grejen är den här:
- jag har inte ätit bröd på 4 dagar!!! (jag lever på bröd annars..)
- jag har inte rökt på 5 dagar! (som jag gör många gånger dagligen annars)
- jag har inget godis hemma, vilket jag är fruktansvärt sugen på.

Jag är sugen på bröd, cigg och godis. har inget av det, så jag ställde mig och bakade. 15 minuter innan Paradise hotel började. PANIK. gjorde några äckliga kakor. tog en, och nu är jag helt jävla spyfärdig. fan för kakor.

ljggdjhdlhkthj, jag får dampryck. Peroti och hans gruppkonversationer på msn. det enda jag hör är det där msn-ljudet, och det är det enda jag har hört de senaste 10 minuterna. måste avsluta denna pina dirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback