Open up the part of you that wants to hide away



Uppe aningen tidigare idag. yes, mina dygnsrubbningar ska nog gå att ordna iallafall. jag somnade inte förrens halv sju imorse. sen vaknade jag klockan åtta när mamma släppte in hunden. jag bytte mina påslakan och grejer igår innan jag somnade, 3 timmar senare är min hund där och äcklar sig IGEN! så nu måste jag göra om allting. är det något jag hatar så är det att byta sängklader. det är så.. ansträngande. hatar att få i täcket i själva påslakanet. så nu vet ni det också, Caroline Eliasson och sängkläder går inte ihop.

För tillfället skickar jag sms med Malin. busigt. jag ska antagligen dit sen, om hon inte skulle jobba idag. jag har en känsla av att hon kommer jobba. jobbet styr malins liv, haha. inte riktigt så illa kanske, men hon kommer säkert behöva jobba bara för det. nu däremot är det frulletajm och dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback