Nobody is talking



Hallå paniken! klockan är 17.31. jag är nyvaken. verkligen INTE okej. jag har vänt på mitt dygn äckligt mycket. men jag hade så jävla svårt att somna igår, så gick jag in på min systers rum och skulle mata hennes halvdöda hamster (lika bra att ge den en god sista måltid!) så hittade jag en bok på golvet. 14 år till salu. jag har knappt läst ut en hel bok sen jag gick i lågstadiet. men jag läste på baksidan och den verkade rätt bra, så jag börja läsa lite. slutade med att jag låg i tre timmar, TRE TIMMAR, och läste en bok. tragiskt, men det gick inte sluta läsa. helt galet bra var den. jag har 20 sidor kvar, så jag tänkte fortsätta nu innan jag fixar mig till ikväll. blir träggan eller swing. svårt val för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback