Just show me what you can do



Nu är jag hemma igen. och min dag kunde inte börjat mer perfekt. hela min dag är liksom gjord nu. har fixat massa saker som jag har gått runt och haft ångest över, och nu är jag så jävla glad! och så fick jag tillbaka ett testresultat som jag också blev heeelt jävla överlycklig över. no more ångest. nu kan jag leva normalt igen.
Sen ska jag säga grattis till Fawad också som fyller 20 idag.. GRATTIS för typ tredje gången.

Wawawa, vad ska jag göra mer idag då? jag orkar inte sitta hemma. jag måste seriööööst få jobb snart. men nu har jag sökt så många, så får jag inget nu så skiter jag i det och väntar ett tag. undra vad Malin gör.. hon är nog i Göteborg. Amanda är i Kroatien. Linda & Denis är i Bosnien. Amar är i Bosnien. Josefin är i Orsa. resten har jag ingen kontakt med längre. när kommer alla tillbaka till BORRAN då?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback