I've got a feeling



Alltså jag har en sån jävla jobbig känsla i magen. jag vill bara börja gråta. för många saker. har nog aldrig varit med om en mer ångestframkallande kväll än den som var igår. så fort jag tänker på den blir jag så jävla stressad, och vill jag bara gräva ner huvudet i marken så ingen ser mig.. eller flytta från Borås. det är väl ett alternativ? fan vad skönt det skulle vara. flytta härifrån. ksjslkdfmgbdguhdl, PANIK. där har vi det. rätt ord; helvetes jävla panik! jävla fan.

Men nu är det bara tänka framåt, right? se positivt på det hela. shalalal, det ska bli kul imorgon iallafall. det är ju alltid något. och den här dagen kanske blir ganska bra den med. pusspusspusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback