It's not enough

SÅJA. nu har jag grejat lite.. igen. min blogg är som mitt barn. mitt barn som precis har fyllt två och ett halvt år. and it has gone BLACK. det får vara svart ett tag nu. det är ju trots allt snart vinter.

På tal om vinter.. jag såg precis att man varnar för extrem värme i Spanien och alla länder där nere. det var ju kul för dom. här i Sverige varnar man för "höga flöden" och "vindar med orkanstyrka". men då är det ju bara tänka att det kanske blir tvärtom snart. jättevarmt i Sverige och regnigt där borta. man kan ju hoppas.

Jag funderar på vad jag ska käka idag. om jag ska laga något avancerat (köttbullar) eller bara ta en macka. jag kommer aldrig laga mat när jag flyttar hemifrån. jag är van att ha någon som gör det åt mig. men efter att ha varit ensam hemma i snart 6 veckor, så är jag inte lika van längre. lite vuxenpoäng på den tack.

Kommentarer
Postat av: Monja

Jag gillar din blogg, den är fin, och du skriver väldigt bra, :)

2009-07-29 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback