It's killing me



När jag vaknade imorse kändes det som jag hade blivit överkörd av en feting-lastbil 40 gånger på rad. det gick över på 30 minuter dock.. lite vatten är allt som behövs. sen klockan 10 drog jag och malin till arbetsförmedlingen. jag såg ut som nasty white trash. min största önskan just då var att marken skulle öppna sig och suga ner mig fort som fan. pinsamt var det. men det gick fort och vi var hemma vid 11 redan.

Nu har jag sovit lite, och käkat 10 kilo fettomat. dilemmat just nu är om jag ska med malin och jobba ikväll eller inte. om jessica inte ska ha sitt busskort vill säga. jag känner mig så jävla handikappad utan fritidskort så det finns inte. vill inte sitta hemma ikväll ivarjefaaaall. då är chansen att jag svimmar av rätt stor.

MOWGLI OCH BALOO FRÅN KARLSTAD säger hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback