I need to breath something new



Spontan utgång igår. jävligt bra. nu ska jag hålla mig nykter fram tills nästa torsdag. om det går. fina grajjer!
Jag sov hemma hos Malins syster tillsammans med hennes låtsasmamma från Norge och hennes pojkvän. dom väckte oss klockan nio imorse och tvingade med oss till Ullared. sagt och gjort. vi åkte dit vid elva och kom hem nyss. jag har ansträngt mig hela dagen och verkligen FÖRSÖKT förstå deras norska dialekt. vissa gånger har jag inte vetat om jag ska skratta eller vara allvarlig, för jag inte förstod vad dom sa. men det gick nog bra ändå? snälla var dom iallafaaaaall. det var skönt att komma bort lite också. däremot var det mindre skönt att åka iväg bakis och fruktansvärt äcklig.

Snart ska jag till Säm.. igen. hoppas på att dom har hyrt film och köpte fett med godis. och så hoppas jag på ett litet ynka sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback