I like it rough

NU ska jag göra en rolig sak. som jag göra i bloggen någongång då och då. TILLBAKABLICKAR PÅ CARRO! ååhåhå, sånt här är kul.

Första bilden; här var jag så JÄVLA liten och oskyldig. jag visste nog inte ens vad pojkar var för något. pytteliten och jätteblyg.


Här hade jag precis börjat gymnasiet. var fortfarande jätteblyg och började kompensera det med överflöd av smink.


HAHA, varje morgon stod jag och posade i mitt snobben-nattlinne! kolla på mig. kolla utväxten. och HALLÅ, what's up with dom där rynkorna i pannan? fy, hade jag kunnat ta tillbaka dom här tiderna hade jag det.


Ni vet den där kompensationen med smink jag pratade om. här har ni den. Sveriges mest osäkra tjej. 3 lager smink. fylla varje helg. jag skäms. TVÅ år sedan.


Inte nog med tre lager smink. jag skulle vara blond också. i med TRE förpackningar blekmedel och ytterliggare lager smink. sen var jag fJåRtiiZ.


Jag finner inga ord.. faktiskt......


Jag insåg att jag kanske inte behövde allt detta smink, och mitt självförtroende höjdes några steg.. så jag tog bort ett lager ellet två. men fortfarande BLOND. det här var samma kväll som jag pratade med Robin första gången också.. jävlar vilka minnen jag har från den kvällen. han var min lilla älskling. hahaha.


Jag bestämde mig för att klippa lugg och färga underhåret brunt. det blev fan så mycket bättre. fjortiscarro försvann mer och mer för varje dag. tack & lov!


JAPP, det enda som fattades var väl att jag skulle färga håret brunt också. det är jag glad för. jag ska vara brunhårig, så enkelt är det. nu var jag på vägen mot att bli normal igen. icke-fjortis-carro.


NULÄGET. tre år senare sen den första bilden.. sminklagren är borta, JÄTTETUPERINGARNA är borta.. putläpparna likaså.. nu är jag bara allmänt dyrg mot folk, men självförtroendet är på topp, jag har de bästa vännerna man kan ha och mitt liv leker som fan. har aldrig mått bättre, och man behöver inte vara fjortis för att må bra heller.


OCH jag har sökt väääärldens bästa jobb också!! :D men jag säger inte vart, för då kommer alla vilja söka dit och då minskar mina chanser vafan. jag är egoistiskt, I know. jag vet om det är mitt eller inte 31 juli. får jag det ska jag göra något drastiskt. kul.

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha jag har följt dig genom alla dessa steg. har varit en rolig upplevelse..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback