I know, I'm no superman

Läser igenom min blogg från förra sommaren. Ett kort urdrag från 11 augusti förra året, dagen innan jag och Amanda åkte till Danmark;

"..sen kommer jag inte skriva i min blogg på år och dar:( eller amanda kanske har med sig sin dator, det vet jag inte. jag kommer sakna Daniel när vi ska åka. sakna någon att prata med på kvällarna innan man somnar."

Då kommer vi till min fråga, till alla er som umgicks med mig förra sommaren.. vem faaaan är Daniel?! jag känner många Daniel.. för många, men jag vill inte minnas att jag hade en "flört" med någon av dom? jag måste tänka lite. kommer någon på före mig så säg till. damn, nu skulle Linda varit hemma.. hon hade vetat direkt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet.. en person du hatar nu för tiden daniel l


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback