From that day, I'm doing fine



Jag gillar när det regnar. då behöver jag inte ha ångest över att ligga inne under ett fett duntäcke och glo på tv hela dagen. för tillfället ser jag på Americas best dance crew, och har gjort hela dagen. jag har fastnat.
Jag fick ett sånt där "wake-up-moment" innan idag. jag gick förbi en spegel.. sen gick jag tillbaka och bara stod där. lääänge. efter det gick jag ut med hunden, och gjorde massa jävla övningar för hela kroppen. jag vill börja träääna. då är det bra att jag har presentkort på årskort på friskis. kanske borde utnyttja det någongång. men inte ensam ju. det löser sig.

Om fyra timmar börjar Paradise hotel. fyra timmar.. vad ska jag göra i fyra timmar?! kanske läsa en bok. hihihi. tror jag har nya veckorevyn här någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback