Fire burning on the dancefloor



Sitter här. gör absolut ingenting. väntar på att klockan ska bli 17.00, sen drar jag ut till Säm. jag ska hem imorgon klockan åtta på morgonen igen så det känns ju rätt ovärt. men jag är så jävla hungrig, och här hemma är det tomt. inte så kul att sitta i ett hus helt ensam heller. så det blir väl kanske rätt värt ändå. undra hur mycket man går ner i vikt om man inte käkar på en vecka? två veckor? bara vatten och frukt. nästan så man måste prova.

Imorn på kvällen blir det utgång. den traditionella torsdags-utgången. vad blir det nu..? femte torsdagen i rad vi är ute.. eller fjärde. vet inte riktigt. swing på torsdagar är bra iallafall. känns som man kommer trättna lagom tills torsdagskvällarna är slut, så det är ju bra.

Nu måste jag packa lite också. en tandborste.. allt som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback