Do you know what we fighting for, when it's not even worth dying for

 

Jag får sån jävla fet gåshud av den här låten!! kan inte hjälpas. en gång gåshud, alltid gåshud. annars gör jag inte många knop här borta. försöker få ner min gåshud på armarna, men jag tänker bara på att den här låten är med i den nya Transformers-filmen och då får jag ÄNNU mer gåshud. åååhå, vad jag vill se den filmen!! SKA se den filmen menade jag. jag tycker det är äckligt med gåshud.. påtal om. nu har jag nämnt gåshud 8 gånger. FÅR LA GE MIG.

Väntar på att PH ska börja. obsesses. försöker fördriva tiden genom att lägga in låtar på min mp3. NYA låtar, som jag precis har laddat ner. coolt va? lite busigt, men samtidigt absolut nödvändigt och så värt att ägna en timme åt.

Jag har spenderat två dagar hos Malin också. om ni undrade vart jag hade tagit vägen. vi har passat hennes katt. igår låg vi bara och stirrade på den i en halvtimme. fina djur dom där katterna. förjävla ointressanta och osmarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback