Baby get shaky



Okej, klockan är 05.56. inte okej. jag ska upp 08.00. två timmar alltså. det löser sig. vid den tiden åker väl alla till Hultan också. FAN VA  GÖTT. mindre idioter kvar i Borås, och mer killar till mig. jag är inte det minsta avundsjuk på dom som åker. orka tälta i regn och vara allmänt äcklig och skabbig där nere. lovar att hälften från Borås som åker ner kommer komma hem med könssjukdomar och smitta ner andra halvan av Borås, sen blir det någon slags AIDS-pandemi och alla dör. alla utan jag, för jag var inte på hultan. varför ska jag vara avundsjuk på dom där nere när jag har det bra här hemma? NO REASON. jag vill bara att alla ska veta det så inte alla går runt och tror att jag går hemma och deppar. nej nej, jag lever livet här hemma. som sagt, fler killar till mig.

Fyfasen, nu är gamla carro tillbaka på riktigt. jag gillar det så fruktansvärt mycket så jag vill ha sex med mig själv.. eller nått. så jävla övertrött. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback