After school



Jag tror mina mandlar har svullnat upp till 1000. fan, jag kan ju inte andas riktigt nästan. jag ville bara göra er alla uppmärksamma på det. ifall jag inte återkommer vill säga. neeeeeej, fan vad säger jag. man ska inte skoja om sånt :(

Snart kommer malle hit. vi kollade aldrig film idag. jag och Linda skulle kolla film med Fikret & co, men that never happened. vi tar det nånannan gång! hoho
Sen ikväll iallafaaaaall ska vi kolla PARADISE HOTEL. för ovanlighetens skull. och imorgon ska jag in och käka thaimat. Malin också om hon vill.. vilket jag tvivlar på. hon är alltid så tråkig. allt är jobbigt för malin. lille malin.

Kommentarer
Postat av: malin

haha jag må vara lat men jag gillar mat :) vem ska du käka med? hoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback