This is our only chans



Jag har legat i mitt rum och glott film ända sen jag vaknade imorse.. klockan tio närmare bestämt. jag har rest mig upp för att hämta mat, och gå ut med hunden en gång.. annars har jag legat blixtstilla. nerdragna persienner, duntäcke, myskläder och överdrivet äckligt hår med ölrester från igår. fiiint!

Jag såg Labyrinth precis. dom som inte har se den borde se den dirr. jag kollade ALLTID på den när jag var mindre, och jag fick såna jäkla flashbacks. nostalgi på hög nivå. sen kollade jag L.A Gigolo (som också var JÄVLIGT BRA.. jättejättejätte bra! Ashton kutcher mumms) sen såg jag Saw 3, 4, 5 & 6, sen såg jag The reader (inte riktigt lika bra) den nya American pie-filmen, och nu ska jag se på De tre musketörerna <333333333333333 underbaraste filmen ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback