There's a new love in town



TJOSAN I TROSAN. först av allt vill jag bojkotta att bo i Fristad och att betala med bankomatkort på bussen. bor man i Fristad så måste man ha busskort, så enkelt är det. när busskortet gått ut och man inte hunnit köpa ett nytt, så kan man inte betala med kontanter längre.. nej för då ska man betala med KORT. hur lång tid tar det? FEM minuter, minst.. det kändes som tio. idjuuuuuter!

Jag har varit vaken sen klockan tio, och jag känner mig överdrivet glad. dock har jag packat ner hela min bokhylla och slängt halva mitt rum idag. det är dags för flytt snart ju :) så nu är mitt rum överdrivet tomt och kallt. men jag har julradion, och jag har clementiner, och nu mera bredbandet inne på mitt rum. såååå nu kan jag använda min bärbara in my bed twentyfour-seven. GATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback