Every night I go sneaking out the door



Jag har haft en 3-dagars isolering.. från allt och alla. jag har tänkt en massa och varit allmänt lat. jag behövde dom tre dagarna. det jag funderat över mest är varför folk säger att dom hatar när personer gör en sak, sen gör dom likadant själv. inklusive mig själv.. jag är jävligt bra på sånt, oväntat eller hur. men även personer jag inte trodde var såna. orkapallabry.
32 filmer har jag lyckats ta mig genom. TRETTIOTVÅ stycken! har inte somnat förrens 5-6 på morgonen. det var lite juni, juli, augusti-feeling all over again.

MEN MINA VÄNNER, imorgon tar jag tag i mitt liv igen. då är det som vanligt! första anhalten blir ett besök till stan. måste köpa prestent och smink. jäkla smink förövrigt, ruinerar mig. zen får vi ze vad zom händer.

Nu har jag två filmer kvar som jag inte har sett - Moulin rouge och Two lovers. sen ska jag koja tidigt så jag är miss piggy imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback