You're wrong, it's all over

Nu har jag och Linda varit i stan och gjort buisness. var hemma hos sjuklingdenistro en sväng. han mådde.. dåligt härmed vill jag officiellt kalla honom spy-denis.

Nu har jag käkat lite och känner mig mer och mer stressad. mer och mer och mer och mer. jag måste duscha snarast. men jag orkar inte röra på fettoarslet längre än till mitt rum. och där har jag ingen dusch.. dessvärre. tillråga på allt flyger det runt en fluga på anabola i mitt hus. herreJÄVLAR va fet den är. jag är rädd och vågar inte gå nära den. är den på övervåningen är jag på undervåningen.

Jag mötte Benjamin och Timpow i stan.. dom skulle ut ikväll. linda har pratat med sina kontakter och jag har pratat med mina. alla ska ut. det blir en bra kväll ikväll. farväl-torsdagskvällar-på-swing-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback