You know that I can use somebody



I'm back. det var en sjuk dag igår. det började helt okej, en helt vanlig lördag. sen började det brinna lite hemma hos Malin. efter det gick allt utför.. typ. på kvällen var det bonnefest i Fristad hemma hos Persson. när jag vaknade imorse dog jag lite. det ser ut som jag har varit med i krig. halvt mördbultad. mina fingrar gör så jävla ont, jag har fetingsår på benen och det ena benet är 3 gånger så stort som det egentligen ska vara och sen har jag lite småsår överallt. det måste ha varit sen vi badade igår.. jag gick emot massa stenar och skit.
MEN det var en bra kväll igår. kul att umgås lite med frestapajkera.

Nu ska jag gräva ner mig i min säng och hoppas på att bli piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback