You can talk all you want but my skin is really thick

Haha, det är alltid lika kul att kolla samtalslistorna på mobilen dagen efter man har varit ute. jag fick grovaste fyllan igår, så jag fick en mindre chock när jag kollade mottagna samtal. hallå eller, jag har inte ett minne av att jag ens pratade i telefon igår? enligt den listan pratade jag i telefon så gott som hela kvällen. senaste samtalet: okänt nummer, 8 minuter & 35 sekunder! whaaat? undra vad vi pratade om? undra vem det var? eniro dirr.

Ikväll kör jag på rehab och relaxation. i säm that is. fläskfile och hasselbackspotatis står på menyn.. hoppas jag, samt massa godis och flöt. händer det något kul i borås ikväll så drar jag hem igen. efter maten... men det är ju nollning idag så alla kommer väl vara på almenäs och se på när fulla fjortisar rullar runt i lera. någonting säger mig att jag inte missar något om jag inte håller mig i borås ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback