You and me together, trough the days and nights

Jag ska tillbaka till Bäckäng imorgon. ringde rektorn idag och frågade ifall jag kan läsa upp kurserna jag fick IG i förra terminen, och han sa att det gick jättebra. WOHO! skola igen.. så jag ska dit från och med imorgon och 3 månader framåt.

Jag försöker få tag i Malinjäveln också, men det går inte bra alls. jag tror jag har ringt henne 22 gånger.. utan att överdriva. ska fråga om hon vill hänga med till skolan imorgon och lämna böcker. just det, jag skojade bara. jag ska inte alls läsa upp några jävla kurser, hiih och jag skulle aldrig göra det frivilligt heller. jag ska bara dit och lämna lite grejer, och säga hej till Amarowski som jag inte har sett sen han drog till Bosnien. men så sant som det var sagt.. malin är inte snabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback