Why should you feel happier then me, when you are so much more hated?



Jag har två sidor som jag är beroende av från och med idag. den
HÄR och den HÄR. den sista har jag i och för sig följt slaviskt i flera veckor. kan-inte-sluta-läsa-objekt.

Min spotify är tack vare den första länken fullproppad av nya spellistor som jag ska spela på högsta volym HELA DAGEN imorgon när jag städar. hoppas det ska regna ute imorgon. då kommer det nästa vara för bra för att vara sant. finns inget bättre än när man är inne och lyssnar på överdrivet hög musik när det regnar ute.
Men bläääää, vad händer nu då? ska fråga Linda om hon ska med ut och röka. här inne kan jag inte sitta.. och sova är inte ens ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback