Whatever makes you happy sets me free



JAG VET! jag lägger bara upp kort på min halvdöda hund. men jag har inga andra nya. men vänta bara.. imorgon då jävlar. då ska min kamera med mig ut i vida världen.

Det slog mig precis att Paradise hotel-finalen är på torsdag. PÅ TORSDAG när jag befinner mig på Swing. jag överväger nästan hemmakväll. SKOJA, jag vet ju redan vilka som vinner. no kidding. den ena börjar på N. hihihi, busecarro. nu vet jag TRE stycken som kommer kötta ner mig.

Jag har förövrigt så jävla bra musik på min mobil & mp3 nu. jag tog tummen ur arslet och laddade ner lite ny musik idag. blev endel. jag ser seriöst fram emot att lägga mig i sängen nu, så jag bara kan ligga stilla, blunda och lyssna på jättefin musik. så ska jag längta lite tills på torsdag också. då får jag träffa min snutteplutt. första gången på EN VECKA. gash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback