We're already wet and we're gonna go swimming



JAG ÄR SÅ JÄVLA SUGEN PÅ MAT! men nej, vatten is the shit. jag ska inte börja äta fast föda förrens jag känner mig snurrig. och det har inte hänt än, så ett tag till kan jag nog hålla på.

Jag ställde klockan på 10 imorse för att jag och Lindsy skulle ut och gå tidigt. slutade med att jag fick ett sms klockan 12 av Linda: "jag har försovit mig..". oops, det hade jag med. så vi gick till city för en timme sen och köpa hårfärg och cigg. nu sitter jag med hårfärgen i håret (ÄNTLIGEN!!) och ska gå ut och ta en cigg. det är så jävla gött väder ju.
Det slog mig precis att jag inte har den blekaste hur länge jag har haft i färgen i håret?! chansar på tio minuter. det får bära eller brista som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback