We'll find this is no surprise



Jag borde bli fotograf. jättefina, och nödvändiga bilder tar jag. den här tog jag när jag var inne i en "jag-röker-bara-blend-menthol-period". det var så 2008. nu röker jag inte alls. om man lägger ihop alla bloss jag har tagit de senaste 11 dagarna blir det kanske två hela cigg. men imorgon är det fest.. då är det feströkning som står på schemat. därför jag ser fram emot imorgon så mycket.

Påtal om kort. jag var inne på
Wool och kollade på vimmelbilder från Trägårn. jag vet varför jag bara har varit där en gång sen jag fyllde 18.. jag skulle inte trivas där. folket.. nej, jag kan inte ens förklara. jag tycker inte jag är bättre än någon, det är inte SÅ jag menar! men ne-ee vad det inte är min typ av folk. swing gillar jag. där är folk sådär otrevliga så det är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback