We live under the same heaven, under the same rules



Jag har tråkigt. fördriver tid genom att tänka på vilka jag hatar.. verkligen HATAR. haha, jag tycker det är underhållande. tror jag är en hatisk person. när jag läste filosofi i trean, så hade jag en redovisning om hat. "hat är när man känner avsky för någon/något, när man inte ens kan vara i närheten av detta eller se personen ifråga i ögonen utan att känna vrede". minns jag rätt så var den meningen definitionen av hat. det finns TVÅ personer jag känner så för.
1. Billy "'rödaäckligabögbyxor" Svensson
2. en, tills förra veckan, väldigt god vän som jag inte nämner vid namn

Blabalbla, det är så töntigt att säga att man hatar folk.. fan vad mesigt. säg vafan ni vill. jag hatar dom och kommer alltid göra. det står jag för, annars hade jag inte skrivit det här. det är personer jag har ANLEDNING till att hata. personer som har gjort mig en jävla massa saker. dushbags. jag hatar er och hoppas erat liv blir ett rent helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback