We can feel the poison set in

03.11. inte alls okej. jag sitter och läser om Kissies "blogg-krig" med hennes "vänner".. Pessie, Dessie, Lessie osv haha, det är så jävla underhållande hur sjukt omogna & patetiska folk är. jag tror också jag ska starta bloggkrig med någon. frivillig anyone? ta ut lite aggressioner.

Jag måste snart stänga av datorn och blunda. ligger ner gör jag redan. idag var en såndär turdag när min bärbara dator funkade. trött är jag inte däremot. men jag ska upp och 5 timmar, så jag har inte så mycket annat val. har lovat Linda att jag ska möta henne efter skolan imorgon i stan, och hon skulle tydligen bara ha upprop, så det lär bli rätt tidigt. sen ska vi fika med dom andra osv osv, så jag vill ju inte se ut HELT som en zombie.

Fint väder ska det bli imorgon och på torsdag också. spice n' rice i stadsparken och Viskan på kvällen är givna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback