The way I feel, you can't stop it



Det är tur att man kan vara deprimerad en dag, och sen skitglad en annan. orka fastna i någon jävla Emo-period. jag har börjat ta tag i mitt liv ytterliggare lite. rökfri har jag varit sedan länge eftersom jag inte fick någon cigg igår (vilket bara var bra insåg jag nu), har varit ute och gått precis, käkat nyttig frulle, skaut och gå 9 km med Linda när hon kommer hem om några timmar.

Jag hade tänkt försöka laga köttfärssås nu. Peroti förklarar hur man gör hans pappas köttfärssås, som tydligen är godast i världen. problemet HÄR är att man ska ha någon skit som heter "piri piri". jag har inte piri piri hemma.. eller vi kan kalla det PP. jag har inte PP hemma. så jag får väl göra min egna köttfärssås. back to buisness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback