Talk might lead to dance, and dance might lead to a date, which can end badly, so don't talk



Imorgon ska jag och Malin till Arbetsförmedlingen. jag är nästan lite nervös. vet inte varför. är mest nyfiken på vilka som kommer vara där samtidigt. något säger mig att det kommer vara mycket folk, eftersom flertalet studenter åkte utomlands i början av sommaren. we will see.

INTE NOG MED DET! det är Malins födelsedag imorgon också. nitton bast.. hallå eller. tiden går för fort. minns när vi var 12 och hängde på Skalle hela dagarna. tiden då man kunde visa sig i bikini utan ångest, vill säga. kul.

Jag vill förbi skolan imorgon också och lämna massa skitböcker som jag har kvar här hemma. men Malin vägrar. ovanligt. iiiiiiiihi. men eftersom hon fyller år så är det hon som bestämmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback