Remember all the things we wanted, and all the memories that's haunting

Jag vill till krogen. jag får sms och telefonsamtal stup i kvarten då folk inte verkar ha annat för sig än att trakassera min stackars telefon. "det är så jävla mycket folk här, kommer du eller? vart fan är du? varför är du bara ute på torsdagar och inte lördagar?" frågor utan svar mina kära vänner.. frågor utan svar.

Istället sitter jag och vräker i mig tacochips och dricker cola som fan. cola in my heart. hemmakvällar slår NÄSTAN en krogrunda.. men inte riktigt. inte än iallafall. så därför ångrar jag mitt val av kvällsaktivitet idag.. om man ska använda ett lite finare ord.

Öeeehm, jag har käkat världens godaste mat idag iallafall. och världens godaste efterätt. och jag har kommit fram till att jag kan tvinga Stina att göra allt jag vill, eftersom hon har FÅTT en mobil av mig. idag fick hon agera slav som hämtade mat och chips. fint.

Nu ska jag nog se Kenny Starfighter. avsnitten som gick på tv alltså.. inte filmen igen. den kan jag utantill vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback