Reach out and touch me



Jag försöker komma på ett bra ord för hur jag mår idag. levande död? det är två ord, men det passar jävligt fint. har lite sår på armarna och lite blåsor under fötterna. gårdagen lämnade fina märken på min kropp. märken som inte behöver vara där överhuvudtaget. men det var kul igår. en torsdag på Swing när den är som bäst. efteråt var det efterfest hos Nashwan. mysigare efterfest får man leta efter. jag köpte upp alla mina pengar på krogen igår, och busskort existerar ju inte i min värld, så jag gick hem imorse. lite mer än två timmar tog det. inte kul, men SÅ värt.

Om en stund ska jag och Malin åka till Säm. jag ska vara hus/hundvakt hela helgen för mamma & co ska till kusten och segla. så Malin gör mis sällskap idag tills imorgon. ikväll ska vi baaaaaaaaada. jag har velat bada i 3 veckor nu. har ett sug efter BAD. bad bad bad.

WOAAAH, måste dra. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback