Pig, Piggy, Miss Piggy?



Linda & Denis kommer hem på fredag, Amar kommer hem på söndag och Amanda har redan kommit hem! wooooah, nu är alla snart hemma igen. har endel saker att se fram emot redan nu. men jag kan säga vad det är när det blir lite mer "aktuellt" eller vad man ska säga.

Jag har sett fram emot krogen så jävla länge nu. en heeeel vecka sen jag var där. det känns tomt. som om något saknas. jag saknar det nästan mer än mina cigg. det jag saknar mest är folket!! gillar inte att sitta hemma i Fristad. så på torsdag blir det FETINGUTGÅNGEN. med stora bokstäver.

Fint väder ska det bli imorgon också. då kanske man ska passa på att sola? ska till min farmor på dagen och käka, men sen jävlar ska det solas. och nu jävlar ska det duschas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback