Oh daddy dear, your're still number one



Morgonpromenaden är härmed avklarad. det är massa byggarbetare PRECIS utanför, och det är alltid samma personer där när jag går ut varje dag. jag går ut exakt samma tid, har exakt samma frisyr och är exakt lika sleten varje dag. imorgon funderar jag på att pimpa mig, så dom ser hur jag ser ut i vanliga fall. börjar ju bli lite skämmigt nästan.

Idag var tanken att jag skulle vara med malin. såg fram emot det en aning för jag har inte träffat henne på sketalänge. men hon är med amar. och jag orkar inte sitta och vänta & vänta & väntaaaa på att han ska åka hem. så jag drar till Säm istället. där väntar pizza och Slumdog millionaire. en lugn hemakväll ikväll, innan vi kör stenhårt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback