It's not over, it's repeating all over again



Jag tänkte fixa mina sjukt onormala, och inte hälsosamma sovrutiner idag. men det sket sig totalt. jag råkade somna ett par timmar efter jag hade varit ute och gått. JAHAPP, nyvaken igen. jag har en lång natt framför mig.. utan sömn. ska försöka vakna någorlunda tidigt imorgon iallafall, det ska ju bli sol.

Förhoppningsvis blir det Swing imorgon på kvällen. men det hänger på Malin för tillfället. om hon är rolig eller tråkig. är hon rolig vill hon hänga med.. är hon tråkig vill hon stanna hemma. i värsta fall är min lördag planerad. det är den i vilket fall som helst. utgång med LINDSY. första gången sen dom åkte.

gljbglbuhfgtb, jag tror jag ska steka en korvasnaling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback