I'm done with you, and you're so not over it

Jag känner mig så jävla nere. ni vet som man gör när man tycker en sak om en person, som inte verkar tycka samma sak, men som ändå säger andra saker och säger emot sig själv. den som kan översätta den meningen till lättare svenska får pengar av mig! men iallafaaall, jag ville inte att Malin skulle åka hem härifrån. nu sitter jag bara och tänker massa jävla skit. för det är precis vad det ÄR.. skit! vräker i mig godis gör jag också.

Jag sitter fast på landet. jag är hundvakt i helgen. men det gör väl ingenting.. jag hade ändå tänkt att ta till nykterhetsfasoner. tar igen det på torsdag istället. sista torsdagen innan alla småskitar börjar skolan igen. men inte jag, buuuh.

Jag tror jag ska göra ett försök att baka kladdkaka. flöt vare här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback