I'll see you in the corner of a street



Jag har blivit kär i äpplen. sånadäringa röda, som smakar som dom man plockar själv. svenska äpplen, heter dom ju när jag tänker efter. svenska äpplen, som någon har plockat själv.

Idag är det lördag. oplanerad lördag. jag har lite planer, men det är inget riktigt bestämt. jag vill ut JÄTTEMYCKET, för jag har en sak jag måste göra. iiihi, men jag är så jävla opepp så det finns inte, kanske för att jag är nyvaken och DRYGAST i sverige? men det kommer väl senare antar jag.

Nu måste jag gå ut med min stackars hund (orkar inteeeeeee) för hon har inte varit ute sen igår. och klockan är två. hade jag behövt hålla mig i 16 timmar hade jag varit så gott som död. faktiskt.. det är sant. studenten i repris. HAHA, värsta bilresan i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äpplen är extremt gott och faktiskt bland det nyttigaste man kan äta ju! =)

Postat av: Anonym

JA ÄPPLEN!! btw broccoli är nyttigare

2009-09-01 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback