I'll do what it takes, untill I've touched the sky







Hittade lite bilder från förra sommaren när jag och Linda var i Varberg. och några från Bollebygd.. haha, Bollebygdskvällen har jag inga kommentarer ifrån. Varberg var bra.

Det känns som jag har glömt av hur man ska vara när man träffar folk. eller förstår någon hur jag menar? jag har varit själv hemma så jävla mycket, så jag har glömt av hur man är social. är jag inte ensam hemma så blir jag sur och irriterad över att det är någonannan än jag hemma. det märkte nog min mamma idag när hon var hemma en stund. jag var överdrivet lättretad. nu är hon åkt iväg igen, och jag är genast mycket gladare. nu är det slut på liperierna.

Om två dagar ska jag till Swingeling. jag blir glad när jag tänker på torsdagar. given utgångskväll. däremot blir jag mindre glad när jag tänker på att det är sista sommartorsdagen på Swing nu på torsdag. inte alls roligt. får göra den kvällen till DEN bästa kvällen hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback