If you like it then you should put a ring on it



Fy fan vad folk förändras under sommaren. usch fy blä, era äckel. prioritera säger jag bara, P-R-I-O-R-I-T-E-R-A! men det kanske är för svårt? I guessed so.

Nu är jag hemma igen. glor på fotbollen. Arsenal-Chelsea, samtidigt som jag vräker i mig ÄCKLIGT godis. jag äter det mest för att det är videomix-godis och det brukar i vanliga fall vara min favvo. men idag smakar det skit. Linda ska ta 22.40 bussen hem och då slipper jag sitta här och ruttna. men det är två timmar kvar tills hon är hemma. two hours på engelska.
Hon börjar skolan imorgon. haha, det är ett bra tease-ämne. men bara för att visa att jag inte bara ska ligga hemma och lata mig när dom går i skolan, så ska jag ta bussen in klockan TIO imorgon och möta henne i stan. för JAG HAR BUSSKORT igen. måste utnyttja, och P-R-I-O-R-I-T-E-R-A som vissa andra är så dåliga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback