If anyone ask me what happened, baby I won't tell



Igår på krogen var det tre stycken, TRE STYCKEN, som frågade mig om jag och Linda var syskon. vi hade tydligen likadana ögon. det var likadant hela tiden vi gick i skolan tillsammans, lärare och annat folk kom alltid och frågade om vi var syskon. nu i efterhand förstår jag inte hur dom tänkte? jag tycker inte vi är likadana någonstans! det enda likheten jag kommer på, är sättet. men inte utseendet. men men.. jag bara kom att tänka på det nu.

VET NI VAD JAG HAR GJORT NU? kollat på Kenny Begins för fjärde gången. jag har fortfarande kvar köldskador sen igår när vi gick hem på natten (det var FROST ute!! i augusti.. normalt) så jag har legat under mitt täcke heeeela dagen. ändå har jag fungerat som någon slags mänsklig vibrator. skakat konstant hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback