I wish it were my eyes you were looking in to



Buhu, jag har inga cigg. inte Linda heller. får bli city fort som fan imorgon när vi vaknar. klockan 10 är senaste laget.

Nu sitter jag och tänker lite. allmän skit. vad som händer imorgon, vad som händer i veckan, vad som händer i september, vilka jag borde höra av mig till som jag inte har pratat med på länge, vilka jag borde träffa som jag inte har träffat på ett tag, vilka jag INTE ska höra av mig till mer, vilka som inte är värda en sekund av min tid, vilka helger jag ska ut osv osv. rörigt huvud.
MEN JA, det är ju mig vi snackar om här. herregud, nu bombaderas min facebook också. "du har fått 1 nytt meddelande från facebok". NEHE? sånt får man ju inte 3 gånger i minuten. kan man inte göra så att man inte alltid får upp en sån jävla ruta? hela min jävla inkorg är full av Facebook-meddelanden.. endast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback