I want loads of clothes and I want loads of diamonds, I've heard people died trying to find them



.. men om man bortser lite från det jag skriv tidigare, så finns det så många fler jag tycker om och VERKLIGEN bryr mig om. eller, när jag tänker efter är det inte så många. det är mest ytlig vänskap. dom jag verkligen bryr mig om går att räkna på en hand. mina ytliga homies är desto fler. Amandababy tillexempel, hon tycker jag om såhäääääääär mycket. och bara för det ska jag träffa henne på fredag. har jag tur och det är fint väder så kanske hon hämtar mig i caben. happy girl, me lajki. hon är bra den tjejen, därför är det synd att vi träffas så sällan och random som vi gör.

Jag vill ut i helgen!! påtal om homies.. jag vill träffa min babyboi, MINA babyboys, plural. coolt. alla är luspanka dock, så vi får se hur det blir med den saken. filmkväll kanske vore något? en RIKTIG, med massa folk, både tjejer & killar ofc, massa täcken och kuddar, riktigt MYS, massa godis och bara lära känna FOLK. det är en sak jag saknar från högstadiet och mellanstadiet.. våra myskvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback