I see you trough those bloodshot eyes, there's a cure you've found it





Jag vet inte vad jag skulle göra utan min hund och min syrra. allvarligt talat, djur och syskon är så grovt underskattade. helt fel. jag skulle inte överleva på dagarna utan min wiggasis. she makes my day, thihi.

Vi såg en shopaholics bekännelser i helgen, och det var en låt i slutet av filmen som jag blev fullkomligt KÄR i! men jag vet inte vem som sjöng, vad den hette eller hur texten gick. jag har sökt på allt möjligt på google, men naej.. det är nog inte min dag idag. jag ska fan hitta den inom en timme. annars jävlar är min dag förstörd. eller, det är den redan.. jag stoppade in världens starkaste tuggummi i käften för en stund sen. jag kan inte prata normalt för det svider i hela gommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback