I can see ya, every girl here wanna be ya



Jag vill höra EN sak. EN enda sak. sen är jag nöjd.

Mötet idag gick bra. hade världens skönaste handledare, eller ledare eller vafan det var. folket däremot var skumt. jag stirrade ner i marken HELA mötet, för det gick inte kolla åt något håll. kände mig så jävla uttittad. det var hemskt. ville sjunka genom marken. blir möte imorgon igen. klockan TIO! det är valfritt dock, och känner jag malin rätt så kommer hon ALDRIG orka upp. då åker jag själv.. nästan.. kanske.

Efteråt var det fika med Wrood och Mäl. sen drog vi till city, och nu sitter jag här.. fryser som ett annat jävla as. fifan vad kallt det är här inne. försöker ragga lite å Malins vägnar som det så fint heter. men jag tror jag är genomskådad. hahaha! jag skrattar åt allt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback