How do you do, the things that you do



Jag har lipat halva natten och ända sen jag vaknade. jag har världens sämsta dag. såna som alla har ibland. när man bara lipar över allting. jag saknar min pappa så jävla mycket så det finns inte, jag är rädd för jag inte vet hur mitt liv kommer se ut de närmsta månaderna, jag är så grymt besviken på vissa personer, jag saknar skolan och vill tillbaka till Bäckäng varenda jävla daghelvete och jag är trött på att min mamma tjatar 24/7 om jobb jobb jooooobb.

Nee-e, usch. nu väntar jag på att Linda ska komma hem från Denis och göra mig sällskap. sitter jag ensam hela dagen kommer det sluta med att jag lägger mig i sängen och somnar och sover bort halva kvällen. naaaaej, fy fan vad jag hatar sånahär dagar. jag vill bara gräva ner mig i en stor fet jävla grop och inte komma upp förrens allt i mitt liv har ordnat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback